I made it!.
Due to tak sihat, but ini yg betul2 tak sihat,
Bukan main-main k.
dan I sedih,
target x capai
MC pon ade email noks..
kemain lagi kilang ni
HAHA!
layankan hajooo...
BR,
Siti
I made it!.
Due to tak sihat, but ini yg betul2 tak sihat,
Bukan main-main k.
dan I sedih,
target x capai
MC pon ade email noks..
kemain lagi kilang ni
HAHA!
layankan hajooo...
BR,
Siti
Ok!
English kau x teruk mana pon!
English broken pon boleh jadi Senior Manager!
Malaysia buleh?
Hahaha...
(Ayat macam good2 je kan)
I think so i ade chemistry dgn mak guard or pak guard!
sbb Guard kt spital pon da band muka I!
Tengok I je x bagi masuk!
caisss!!!
:P
Suda 2 hr ber overnite dkt spital~
awesome!
BR,
Siti
Bila semuanya pon x besh
Mak Guard and Pak Guard masing-masing kepochi tak hengat,
Rasa makin tak best.
HewHewHew,
Mari belajar BERTABAH!
Rasa nak screaming and confess it.
but that is ridiculous,
lebih baik jaga persahabatan yang wujud.
BR,
Siti
BR,
Siti
| rakan-rakan IMAPS yang sangat best |
| K.akmal DCD, John travolta the Japan to ENG translator, and k.rusila IT AM |
| My subordinate, K.Gala the second Key User Leader |
| try to get LUCKY draw at Pappa Rich Bangi, |
| with K.Gala again |
| dengan foreign worker, BOBO and CHIT, budak Myanmar yang rajin |
| Rakan serehat, K.Jeindy |
| Dengan KAnchana and CHit |
| Dengan Bobo and Nor |
| Budak Sri lanka, Dhanu, Budak Indian Malaysia Hema MALINI (I slalu pgl), CHit |
| Chit the tukang urut yang best |
| Kanchana DEWI(yang ni i tambah je) |
| K.Ina bg speech last VSS |
| Iron Lady Boss! |
| K.Iba yang VSS jugekk |
| My Boss yang keep on going persuading me to stay. |
| Rugi betul tak dengar nasihat die :P |
| Amal yang ceria tapi on that day dia nangis, sbb sifu2 nk blah |
| dua kak ana, k.yuhaslina and k.jein |
| geng selepak di waktu rehat |
| tme kasih ilmu2 dr k.iba |
| hadiah dr k.ana pon chantek |
| k.ina |
| Scrapt Book Bagai |
| Rantai ade CT on it |
| Kad dari kakakku yang disayangi K.ida dan K.ana |
| comel kan? Sekian, Morning on the story: can't turning back, bukan don't turning back ok, dalam maksudnya tu :p |