Thursday, May 5, 2011

I'm starting to hate my job now~

farewell party

Mr. Rahiman on the scene :)

Mr. Lai on the scene

:)
why my title be like that?
Oh ho
bukan nak ckp skg i baru nak hating my job
but dulu pon i x suka sgt my job
but but but! not butt uh
i layan je sbb susah nak dpt keje
i'm d type of yg nak dpt interview pon susah
so whatever yang i got
i mst appreciate it even though i x suka sangat
ok la to be honest

i nak say tqvm to my prev boss
Mr. Rahiman Ishak coz selected me and finally SONY EMCS hiring me
because of him la i rase i dapat my current job
however sad to say.
i just know him in a six month
so skrg my boss is Mr. Lai CHee Keong,
previously Production TV punye boss
so skg servis b'tukar tangan,
makanya Mr. Rahiman transfer ke sane and Mr. Lai
ambil alih AMC( Auto Mount Centre)  Material Control
Mr. Lai pon jage Spare Part Room.

I xtau nak ckp ape
lepas nii da xbuley nak halfday sesuka hati tanpa notis or plan awl
nk cuti pon agak susah
and trend shift pon agak leceh
phewww!
pEnaT!!!

i sebenarnye xda lah x suka sgt dgn my job 
tp i x suka mingle ngn org2 yg ntah hape2 kt kilang tu
esspecially mereka yg blagak bagus n ego sgt
menyampah ok
if u da salah just say sorry
it meant a lot
just say it
it doesn't hurt other's feeling kott
huh!

No comments: