Saturday, September 5, 2009

Lagu itu

~Aku Manusia Lemah Selalu Terjatuh Berbeda Aku Dari Mu Kau Berdiri Teguh Aku Serba Tiada Aku Kekurangan Dan Bila Kau Tiba Aku Hilang Dari Kewujudan Sempurnanya Sifatmu Tulusnya Hatimu Jujurnya Niatmu Tingginya Kesabaranmu Lepaskanlah Diriku Kerna Aku Tak MampuTuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna Darimuu Darimuuu...Oahh...Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo Sempurnanya SifatmuTulusnya Hatimu Jujurnya NiatmuTingginya Kesabaranmu Lepaskanlah Diriku Kerna Aku Tak MampuTuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna Darimuu Darimuuu...Oahh...~

hoho.. pe mksud lagu tuh ek..btw sje je..sbb mule da tersuke lgu ni..
juz nk btau lirik lagu ni tade kaitan ngn diri ini pun..cume if its real come then terpikir plak kn bley ke nk rject d perfect love?..sume org b'hrp gt d chnce 2 find d real 1..but then sum1 yg xbley nk accept yg diri die tuh t'lalu sempurna mst senang2 bley lepaskn ek..klu me? hoho..4sure la xmo kn..wpun trase diri ni x layak..tp kne m'hrgainya..pape yg dtg tuk kte.. xksh la papepn..yg penting d CINTA SEMPURNA hnyalah cinta mnusia dgn penciptanya je.. smpena bln pose ni..hoho..sbb tuh je yg btul pn..tade mkne cnta mnusia ngn mnusia ni perfect lor..tpu blake..

No comments: