Monday, May 20, 2013

my best usm buddy suda kawen..yeayyy

Assalammualaikum Dear Baby Boo Blog...


How are you today?
Hoping that you are fine there..
Do you miss me B..?

Haha..blushing la tuu..
I know you miss me...but unwanted stalker absolutely miss me more right..opss not miss me more but miss my entry more..

 Have some update today..
Last weekend I had so much fun with the ex U mates yang awesome. .

THEY are

Ayu Shafrina







Mang Izyana










Sedey opah jan tak hado..
Last minute cancel plan
Coz she got a class to be tutored..
Sedey sekali...can it be approved leave been cancelled last minute...fortunate that jan is the one who face it..if me then I just don't how to handle


Fyd..
She's so beautiful as she is as usual..
Hehe..

Btw her spouse is my excoursemate dekat U
And she is my ex school mate mase dekat U jugak..berjodohan mereka ni..btw I jadi unplanned bridesmaid..haishhh she chose me pulakk aiii...layankan hajooo..
Ayu ngelat xmo jadi penyepit..padahal baju die da sedondon da...I je out of theme sket..



Last piece before balek


Geng mak jemah with the pengantin yang tak kurang mak jemahnye jugak


Lame gils tak camwhore dengan dia ni..
Seriously rindu zaman dolu kale

Penyepit and flower girls tak lupe berhenna jugeeee


Dan minah yang paling gile camera skali harussslah wajib hado gambar blakon kannn...

B..okay da..tu je nak cite hari ni..nak solat isya jap..sehingga bertemu kembali. .tatata b...





















No comments: