Thursday, January 7, 2010

Bite..

i feel sumthin strange
feel like a weirdo
sumthin tht flow thru my veins
sense thru my nerves
 well?


apokojadah eh sumo 2??
ni yg den tgh ghisau'an ni
xd mnde len ke nk ggt
tgn i jgk yg dipilih eh



bite..
"sumthin" was biting me
n my arm feel bit numb
bit pain..
i can feel the pain
the unstable n discomfort
i can feel all that

btw buleykah klu kne ggt
then rase kebas plus saket?
klu da kebas tu buley rase ke?
arghhh
lantak la pon nk tulis ape
ayat i kn
pedulik kn

im not sure when tht thing biting me
when i woke up i feel the pain
saket ooo
mcm nk gerak tgn pn agak ssh
mule2 i igt xd pape
kot2 t'hempap tgn je time tdo

but now i realize
sbb mcm ade kesan gigitan kt tgn i
sbb saket mcm len je
ermm
hw 2 solve this???

~4 ur info sumthin yg ggt i 2 pasti bukan nyamok k..klu nyamok 4 sure i da tepok!~
~recently asek pgg2 tgn n tgk kesan or bekas ggtan itu~
~plus buat muke x puas ati kne ggt~























td budak poyo ni call i..tp nk ckp ngn my mom.
gedik ngat aih..nk ckp ngn mom tp call i
i tau..saving lah tu..coz v all pkai sme line
n my dad pkai line len..so die call i..
ces...m'pergunakn i ek..klu nk call phone umah
lg la haram..xd mknenye..pas 2 slu je soh call balek
dei kici tamby..pitihmu suda masok kn..bajet btl


know what..im not missing him
but i miss sumthin precious tht i gve 2 him
hoho precious 4 me la
LEND only bukan hak milik kekal ok
hrp2 die jge dgn elok



well baby boo i mish you..
dearie lappy!

No comments: