Wednesday, January 6, 2010

~Halfly Hearted~

Pity on ME..baru je reveal about my BF then..sumthg cmeout..n our rltnshp end up juz like tht!
baru tayang muke je...da jd cmni..haishh,..sapela prampas itu..tu la i mls nk tunjuk muke my BF..tkt jd cmni..n finally its real happen then..what i shud do? Oh My FA..its fated!..no argument.. pasrah lor..

sejak 2menjak i frustrated falling in love with FA ni kn..da bercinta..alih2..clash pulak..2 la..org kate x semesti love story tu end with happiness kn..happy ending tu slu dlm drama bley la..xpon lagu happy ending yg avril nyanyi..2 je la pon bley tgk n dgr psl happy ending..hati i ase sedey plus sebal jek
yela..u tau la..sejak FA i join single club..i ase mcm kesepian plus kesunyian thp gaban satria baja hitam sume la..Fahrin oh Fahrin..i mish u a lot lah!..tp apekan daye..we r not meant 2 b 2ghtr..so i need to face d fact that..i dedicate this song to u la En FAhrin Ahmad..


Separuh Jiwaku Pergi 

Memang indah semua

Tapi berakhir luka

bermain hati dengan sadarmu

kau tinggal aku


Benar ku mencintaimu


Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini


Kau khianati hati ini


Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua


Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku


Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku


Benar ku mencintaimu

Tapi tak begini

Kau khianati hati ini

Kau curangi aku

Benar ku mencintaimu


Tapi tak begini

Kau khianati
Kau curangi aku

Kau dustai hati

benar ku mencintaimu

prasan x i BOLD kn sume phrase "benar ku mencintaimu" tu sebenarnye yg i nk tujukn sgt kt c FAhrin ni...i tau nye u x prasan kn..sje je i btau bg u all prasan phrase tu..prasaan sakit hati menebal, sebal, tebal, kebal, bebal, n sengal, sume pon bersatu padu menyebabkan prasaan i ntah hape2 ntah..sukar untuk ditafsirkan buat mase skg..yela..org kate msh dlm mood FRUST.so..mcmni la kn..lirik lagu ni memang kne mengenalah dgn ksh cinta i ngn Fahrin ni..huhu..

ok ni i bg chord tok lagu ni ek..kt bwh ni tau..sile usha ok..klu u tau men..bley la nyanyi lgu ni siap men gitar skali..confirm i cair pny ngn u..but mst u ni laki la kn..klu ppuan yg men kn tuk i...kire t'haru je la..xbley ar plak nk cair..da simpang da 2..but klu laki cnfrm la i lupe tros kt FAhrin ni..hehe..try2 ah jek2 i gune lagu ni
wpn x seswai ngn tema upcoming cinta kte..but laayaann je la k..huhu..kidin' lor!

ok2 bley strt petik2 suis..eh2 petik2 gitar u la..sile2


intro: D A/C# Bm A G D/F# Em A

D A/C# Bm A


Separuh Jiwaku Pergi


Em


Memang indah semua



A



Tapi berakhir luka



F#m Bm Em



bermain hati dengan sadarmu



A



kau tinggal aku




chorus:



G A



Benar ku mencintaimu



D



Tapi tak begini



Em A



Kau khianati hati ini



D



Kau curangi aku



G A



Benar ku mencintaimu



D



Tapi tak begini



Em A



Kau khianati hati ini



D



Kau curangi aku


intro: Bm A




D A/C# Bm A



Kau bilang tak pernah bahagia



Em



Selama dengan aku



A



Itu ucap bibirmu



F#m Bm



Kau dustakan semua



Em



Yang kita bina



A



Kau hancurkan semua




chorus:



G A



Benar ku mencintaimu



D



Tapi tak begini



Em A



Kau khianati hati ini



D



Kau curangi aku



G A



Benar ku mencintaimu



D



Tapi tak begini



Em A



Kau khianati hati ini



D



Kau curangi aku




interlude: C#m B A G#m F#m E F#m D G#



C#m B A G#m F#m B




chorus:



A B



Benar ku mencintaimu



E



Tapi tak begini



A B



Kau khianati hati ini



E



Kau curangi aku



A B



Benar ku mencintaimu



E



Tapi tak begini



F#m



Kau khianati



B



Kau curangi aku



F#m B



Kau dustai hati



E



benar kumencintaimu



outro: E B C#m B A

~separuh jiwaku pergi..
~by ANANG

eh..olok2 je clash ni..mgkin p'siapan tuk mse hdpn la..wee ;p




No comments: