Sunday, March 24, 2013

hati kering aka dry heart

Dear b..

Seem my heart ni belum cukup kering lagi..
Tak suka jadi stalker hebat..
I just don't know why and I just don't want
to know..
Can I?

Weekend yang hebat plus dapat message dari boss..
Ingat sket..kalau boss message tu dapat pujian ke naek pangkat ke..
Memang tak la kan..of course la pasal kerja and add up kerja..

I don't think that I can handle all this things..
Please la..
I had it enough...
Emosi betul macam ni...

But then I have to face it right..
I know..there's must be a reason why I have to undergo all this sweet things...
Sweet la sangat kan..
Memang tak la..

Kite salu akan dapat sesuatu yang kite benci..
Meh kite start benci benda yang kita sayang..
Untung2 dapat pulak kan...da benci...
Sebabnye salu dapat ape yang kite benci...
Kannnn

Oh ho..
But I know..this case is exceptional. .
Then..I wrap up my case with this own quote. .
Ececeeee da pandai berquote bagai la ni..
Quotes of the day today adalah..

Treat someone else with the way you want to be treated.

Macam tak best pulak posting without a pc of pic..

Meh tempek 1..





















Okay2 tak jadilah 1..
tempek lagi 1




















Sekian terima kasih b..
Dengar elok ja I membebel ni..
Im starting to miss annur insyirah ni
She smells nice..pure and innocent

I miss you annurrrr!♡
Tolong la pujuk ummi annur ni jadikan auntie ni bibik annur bley tak..

Bley bonti kojo..jadi bibik yo kek umah haa..
Xkoso da nak kojo ni..
Malaih aihh..
Nampaknye 2hari cuti pon x ley nak cure the disease of laziness


Macam mana rupa future bibik annur ni?
Auntie koya ni..


Dear Allah...

Please help me as always..
Please give me my full spirit of working again..
I need positive capsules...
Permudahkan urusanku tomorrow and the day after...
Aminnn..ya rabbal alaminnnn...

No comments: